Barn till varje pris?

Ikväll medverkar jag för sista gången i programserien (fast det är en del kvar efteråt) och efter sändning kan ni chatta med mig på hemsidan. Bara så ni vet 😉

(och nej, jag har ingen aning om jag har börjat blogga igen – det kommer något inlägg till i kväll i alla fall, sen får vi se…)

9 reaktioner till “Barn till varje pris?

  1. Så spännande! 🙂 Ser fram emot det, även om jag är på ett dumt möte hela kvällen och får se i efterhand…
    Du är en förebild, som jag har skrivit förut. 🙂

  2. Åh, jag hoppas att du börjar blogga igen/har börjat blogga igen. Dina kloka ord får man aldrig för mycket av!

    Varma kramar!

  3. Såg programmet ikväll, finaste du, så modig så utlämnande, ledsamt och vackert. Nej jag känner dig inte men du berör, väcker minnen till liv men också empati och en innerlig önskan att du en dag, mycket snart får hålla ett syskon till Lillsudd i dina armar och höra det skrika och skratta och allt annat som hör till….
    Kram

    1. Tack för fina ord. Och tack för att du tittat på programmet. Det här var det svåraste avsnittet för mig att besluta mig för om SVT fick vara med för – samtidigt hör det ju till historian, vad som hände och hur jag hanterade det… En dag hoppas jag på levande barn, oavsett hur det barnet kommer till mig.

  4. Har sett dig i programserien och vill bara önska dig all lycka och förhoppningar att det ska gå nästa gång. Vilken styrka du har. Är själv ensamstående och har fått en dotter efter många inseminationer , missfall och tillslut IVF. Hoppas, hoppas att nästa försök , ja då är det verkligen din tur att få gå hela vägen

    1. Tack för dina fina ord och för att du tittade på programmet. Jag hoppas också innerligt att det snart ska gå.

Lämna en kommentar